آژانس مسافرتی کربلا

ساخت وبلاگ

تور زیارتی عتبات کشور عراق تنها به زیارت حرم سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین علیه‌السلام خلاصه نمی‌شود. بلکه در تور کربلا ابتدا به شهر نجف و به زیارت و پابوسی امیرامؤمنین امام علی علیه‌السلام می‌رویم و بسته به مدت‌زمان تور هوایی نجف – کربلا، 2 تا 3 شب در نجف اشرف اقامت خواهیم داشت. همچنین در مدت اقامت در تور نجف، علاوه بر حرم مطهر حضرت علی علیه السلام از مسجد سهله ، قبرستان وادی السلام ، مسجد کوفه و مرقد میثم تمار، مسلم بن عقیل و مختار ثقفی بازدید خواهیم داشت. لازم به ذکر است که نهالگشت، بهترین هتل‌های نجف را برای اقامت در تور نجف در نظر گرفته است.

 

نکات مهم سفر به عراق

کشور عراق در زمینه مواد مخدر و دارو های روان گردان بسیار حساس است. همچنین تعدادی از داروها. پس جوانب احتیاط را در نظر داشته باشید تا مشکلی برای خود و کاروان پیش نیاید.
از رفتن به شهر های دیگر که پوشش امنیتی ندارند و جدا شدن از کاروان به شدت خودداری کنید.

 

دانستی های پیش از سفر به کربلا

برای سفر به کربلا میتوانید هم به صورت هوایی و هم به صورت هوایی اقدام به پبت نام کنید.
در صورت وجود امنیت پایدار سفر به عراق با زیارت شهرهای کاظمین و سامرا همراه است.
ترانسفر و جابجایی بین شهرهای عراق با اتوبوس صورت می پذیرد.

 

قبل از سفر به عراق دینار تهیه کنید.

معمولا زائران 3 شب در نجف، 3 شب در کربلا و 1 شب در کاظمین اقامت دارند و برای زیارت عبوری به سامرا نیز میروند.

معمولا به همراه کاروان های رسمی اعزام شده از طرف سازمان حج برای شهرهای کاظمین و سامرا ماموران عراقی برای تامین امنیت کاروان ها اعزام می شوند .

 

امنیت کربلا

تورهای کربلای سازمان حج و زیارت معتبرترین و امن‌ترین تورهای مسافرتی کربلا هستند.
تمام کاروان‌های اعزامی از طرف سازمان حج و زیارت بیمه مسافرتی دارند و در صورت بروز هر مشکلی از زائران پشتیبانی به عمل می آید.

 

تماس از عراق

اپراتورهای تلفن همراه در عراق مثل آسیاسِل امکان رومینگ را فراهم میکنند . اما برای صرفه جویی در هزینه بهتر است که از تماسهای اینترنتی استفاده کنید.

 

معرفی تور نجف هوایی

 

یکی از راه های محبوب برای رفتن به سفر های زیارتی استفاده از تور نجف هوایی و هواپیما است. زیرا این تور های هوایی مزایای بسیار زیادی نسبت به تور های زمینی دارند.

یکی از مهم ترین این مزایا کوتاه بودن مسیر می باشد. در صورتی که شما با هواپیما به کشور عراق و شهر نجف سفر کنید، تنها یک ساعت در مسیر هستید. اما اگر بخواهید همین مسیر را با اتوبوس و کاروان بروید، باید حدود 13 ساعت در راه باشید. در نتیجه اگر دوست دارید زمان کمتری در مسیر باشید، حتما تور هوایی نجف و کربلا را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای تور هوایی نجف ، راحت بودن سفر می باشد. بدون شک زمانی که شما با هواپیما سفر کنید، بسیار راحت تر به مقصد خواهید رسید و خستگی کمتری در بدن خود احساس خواهید کرد. به همین سبب تور های هوایی برای افراد سن بالا بسیار مناسب می باشند.

البته باید بدانید که با توجه به مزایای بیشماری که سفر هوایی به نجف و کربلا دارد، شما باید هزینه ی بیشتری را نیز پرداخت کنید.

 

قیمت تور هوایی نجف

 

قیمت تور هوایی نجف بیشتر از قیمت تور زمینی نجف می باشد. این امر کاملا بدیهی است زیرا سفر با هواپیما بسیار راحت تر و سریع تر می باشد. در نتیجه شما باید هزینه ی بیشتری را برای رفاه بیشتر خود پرداخت کنید. برای اطلاع از قیمت تور های هوایی نجف و کربلا باید با شرکت های مسافرتی تماس گرفته و با اطلاع از شرایط سفر، قیمت آن را مطلع شوید. زیرا قیمت تور نجف و کربلا به تعداد روز های سفر، هتل های اقامتی و ... بستگی دارد.  در نتیجه شما می توانید با توجه به بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

آژانس مسافرتی جیریایی مجری انواع تورهای زیارتی با کیفیت و شرایط متنوع برای تمامی سلیقه ها از شهر های مختلف می باشد. این گروه تور کربلا از زنجان ، قم ، اردبیل ، قزوین و .... را برای راحتی زائرین عزیز ارائه می دهد.

آژانس مسافرتی کربلا...
ما را در سایت آژانس مسافرتی کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : میرزایی tourekarbala بازدید : 85 تاريخ : 8 / 3 / 1401 ساعت: 19:37

تور زیارتی کربلا به دو صورت تور کربلا زمینی و تور کربلا هوایی برگزار می‌شود. تور هر کدام از این روش‌ها برای سفر به کربلا شرایط و ویژگی‌های خاص خود را داشته و همین تفاوت نیز باعث شده تا تور زیارتی کربلا به هر دو صورت زمینی و هوایی برگزار شود. اما کدام‌یک برای شما مناسب‌تر است؟

تور کربلا هوایی، هزینه بیشتر، خستگی کمتر

از آنجا که پرواز مستقیمی به مقصد کربلا وجود ندارد، شهر کربلا مقصد اول هیچ یک از تورهای عتبات عراق نیست. اما پرواز کربلا از کدام یک از فرودگاه‌های کشور انجام و در فرودگاه کدام شهر عراق به زمین می‌نشیند؟

تور هوایی کربلا از چه شهرهایی انجام می‌شود؟

تور کربلا هوایی از همه شهرهایی که پرواز مستقیم به نجف و بغداد دارند برگزار می‌شود. و شما می‌توانید با ثبت نام اولیه در عتبات جیریایی و سپس در شهر خود، مدارک خود را تحویل و ثبت نام نهایی تور کاروان کربلا را انجام دهید.

 

خدمات ارائه شده در تور کربلا در گروه خدمات زیارتی جیریایی

 

اگرچه آژانس های زیارتی مختلفی وجود دارند که اقدام به ارائه تور هوایی کربلا می کنند؛ ولی لازم است که افراد برای دریافت بهترین خدمات جهت سفر کردن به کربلا، از گروه های خدماتی زیارتی با تجربه استفاده کنند. گروه های خدمات زیارتی جیریایی خدمات خود را با کیفیت بالا به مسافرین کربلا ارائه می کنند تا افراد با هزینه مناسب بتوانند خدمات خود را دریافت نمایند.

لازم به توضیح است که خدمات ارائه شده در تور هوایی کربلا به صورت کامل می باشند و همین موضوع باعث می شود که افراد دغدغه زیادی برای سفر به کربلا نداشته باشند. از جمله خدمات ارائه شده در تور هوایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

ترانسفر فرودگاهی

بیمه مسافرت

ارائه خدمات اسکان در بهترین هتل ها

ارائه خدمات مربوط به غذا با آشپز ایرانی

ناهار، شام و صبحانه همراه با تور

بلیط هواپیما

 

چرا تور هوایی ؟

 

اکثر افرادی که قصد سفر به کربلا دارند، به دنبال رزرو تور هوایی برای کربلا می باشند. به دلیل اینکه شرایط سفر کردن به اتوبوس و به صورت زمینی به کربلا دشوار است، بسیاری از افراد تور هوایی را به تور زمینی ترجیح می دهند.

در صورتی که بودجه کافی برای سفر به کربلا با قیمت مناسب دارید، پس قیمت تور هوایی کربلا برای شما مطرح نیست. زیرا این نوع تور خدمات خود را به بهترین شکل ارائه می کند و در عین حال شما بدون اینکه خستگی راه داشته باشید، به کربلا می روید و سفر خود را از زیارت آغاز می کنید.

ولی تور زمینی کربلا همیشه با خستگی راه همراه است و بسیاری از افراد مسن هم قادر به سفر کردن به تورهای زمینی نمی باشند. زیرا مدت زمانی که افراد می بایست در اتوبوس باشند، زیاد است و همین موضوع دغدغه های زیادی را برای افراد به دنبال دارد.

آژانس مسافرتی کربلا...
ما را در سایت آژانس مسافرتی کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : میرزایی tourekarbala بازدید : 125 تاريخ : 7 / 3 / 1401 ساعت: 4:12

همه ساله زائران زیادی در تور نجف و کربلا شرکت می کنند و به منظور زیارت حرم مطهر امیرالمومنین حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) به این شهرها سفر می کنند. نجف و کربلا دو شهر زیارتی هستند که در کشور عراق واقع شده اند. سفر به نجف ، کاظمین ، سامرا با هتل های نزدیک به حرم ، درجه الف و vip از خدمات تور نجف در تور کربلا جیریایی می باشد. که در تمام طول سال و ایام اربعین ، محرم و صفر ، ماه رمضان ، عید نوروز و ... برگزار می شود.

 

تور نجف و کربلا

 

عراق کشوری است که در غرب ایران قرار گرفته است و با نام رسمی جمهوری عراق خوانده می شود. پایتخت این کشور بغداد می باشد.

 

این کشور به خصوص شهرهای کربلا و نجف آن در بین مسلمانان خصوصا شیعیان حائز اهمیت است چرا که امام علی (ع)، امام حسین (ع) و عزیزانی همچون حضرت عباس در خاک عراق به خاک سپرده شده و حتی وضعیت بحرانی این کشور هم از تعداد زائرانی که برای زیارت حرم مطهر این بزرگواران به عراق سفر می کنند، کم نکرده است. مناسبت های مذهبی اسلامی به خصوص اربعین حسینی زمان پیک سفر به عراق می باشد.

انواع تور کربلا و نجف

 

تور نجف و کربلا به دو صورت زمینی و هوایی انجام می شود و مسافران و زائران می توانند از بین این دو نوع سفر، یک مورد را انتخاب کنند. هر کدام از این تور ها مزایا و معایبی دارند که باید قبل از انتخاب با آن ها آشنا شوید.

 

 

قیمت تور نجف و کربلا

 

تورهای نجف و کربلا قیمت های بسیار متفاوتی با یکدیگر دارند. زیرا عوامل مختلفی روی قیمت تور نجف و کربلا تاثیر گذار هستند. از مهم ترین این عوامل باید وسیله ی حمل و نقل، هتل های اقامت، مدت زمان تور و .... اشاره کرد. هر کدام از این ها می توانند روی قیمت تور تاثیرگذار باشند.

در حال حاضر شرکت های مسافرتی و زیارتی زیادی در کشور مشغول به کار هستند که شما با یک تماس به آن ها می توانید تور نجف و کربلا با قیمت مناسب را برای خود پیدا کرده و ثبت نام کنید. آژانس مسافرتی جیریایی مجری انواع تورهای زیارتی با کیفیت و شرایط متنوع برای تمامی سلیقه ها از شهر های مختلف می باشد. این گروه تور کربلا از زنجان ، قم ، اردبیل ، قزوین و .... را برای راحتی زائرین عزیز ارائه می دهد.

 

 

آژانس مسافرتی کربلا...
ما را در سایت آژانس مسافرتی کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : میرزایی tourekarbala بازدید : 81 تاريخ : 6 / 3 / 1401 ساعت: 11:41

زائران تور زمینی نجف باید بدانند این شهر به جز حرم حضرت علی (ع) اماکن مذهبی دیگری هم در خود جای داده است که برخی از این اماکن عبارتند از قبرستان وادی الاسلام، تکیه بکتاشیها، مسجد خضراء، مسجد عمران ابن شاهین، مسجد بالا سر، مسجد حنانه، مسجد هندی، مسجد جواهری، آرامگاه کمیل ابن زیاد نخعی، خرابه های قصر العماره (محل به شهادت رسیدن مسلم ابن عقیل)، صحن و شبستان جامع حضرت زهرا، قبر حضرت آدم، قبر حضرت نوح، قبر حضرت صالح آرامگاه شیخ طوسی و غیره.

 

معرفی تور زمینی نجف

 

شما برای رفتن به کشور عراق و شهر نجف دو انتخاب دارید. یکی از آن ها تور های هوایی و دیگری تور های زمینی هستند. تور زمینی نجف به وسیله ی اتوبوس انجام می شود و شما باید حدود 13 ساعت در راه باشید تا به شهر نجف برسید. بعد از آن تور های زمینی و هوایی با یکدیگر ادغام شده و همگی به شهر های زیارتی عراق می روند. در نتیجه تنها تفاوت تور زمینی با تور هوایی نجف و کربلا ، وسیله ی حمل و نقل تا شهر نجف می باشد.

شما در تهران سوار اتوبوس های وی آپی شده و به سمت مرز ایران و عراق حرکت خواهید کرد. در مسیر شما از شهر های همدان، کرمانشاه، ایلام و ... عبور خواهید کرد تا به شهرستان مهران و مرز ایران و عراق برسید. بعد از رسیدن به مرز، شما باید به همراه تمام وسایل خود از اتوبوس ایران پیاده شده و به سمت گیت مرز ایران و عراق بروید. بعد از بررسی ویزا، شما از مرز رد شده و به سمت اتوبوس های عراق برده خواهید شد. اتوبوس های عراقی بیشتر مرسدس بنز 50 نفره هستند که شما را به شهر نجف خواهند برد.

کل مسیر تور زمینی نجف یعنی از شهر تهران تا شهر نجف 13 ساعت طول می کشد. بعد از آن شما به هتل رسیده و وارد اتاق خواهید شد. دقت داشته باشید که تمام خدمات شرکت مسافرتی اعم از هتل و غذا برای تور های زمینی و هوایی یکسان است.

 

 

با تور نجف به چه شهر هایی خواهید رفت؟

 

همانطور که در بخش های قبل بیان کردیم، بعد از رسیدن به شهر نجف، تور های هوایی و زمینی ادغام می شوند و شما به شهر ها و مکان های زیارتی مختلفی برده می شوید. از مهم ترین این شهر ها می توان به شهر نجف، کربلا، سامرا و کاظمین اشاره کرد.

با تور نجف زمینی ، شما چند روزی را در هر یک از این شهر ها خواهید گذراند تا از مکان های زیارتی آن دیدن کنید و برای خرید سوغاتی به بازار های آن بروید. از مهم ترین مکان های زیارتی این شهر ها می توان به حرم امام علی( ع )، حرم امام حسین ( ع ) ، حرم حضرت عباس ( ع ) ، حرم امام هادی ( ع ) ، حرم امام حسن عسگری ( ع ) ، تل زینبیه، مرقد حضرت علی اصغر ( ع ) ، حضرت علی اکبر ( ع ) ، مسجد حنانه، مسجد سهله، قبرستان وادی السلام، مرقد میثم تمار، مرقد مسلم بین عقیل و دو طفل، مرقد مختار ثقفی و .... اشاره کرد. شما با تور زمینی نجف و کربلا می توانید از تمام این مکان های زیارتی دیدن کنید.

 

 قیمت تور نجف زمینی

 

هزینه برای بسیاری از خانواده ها مهم است و به آن توجه ویژه ای دارند. اگر شما قصد دارید با هزینه ی کمی به سفر زیارتی بروید، باید تور زمینی نجف و کربلا را انتخاب کنید. زیرا قیمت تور زمینی نجف بسیار کمتر از هزینه ی تور هوایی نجف می باشد. علاوه بر این شما می تواند هتل و تعداد روز سفر خود را نیز به گونه ای انتخاب کنید که هزینه ی کمتری پرداخت کنید.

دقت داشته باشید که برای تور زمینی نجف و کربلا حتما باید تست منفی PCR داشته باشید و حتما دو دوز واکسن کرونا را زده باشید. در غیر این صورت اجازه ی سفر به شما داده نمی شود. از دیگر مدارک مهم برای سفر به این کشور باید به یک قطعه عکس و ویزا اشاره کرد. گذرنامه و ویزای شما باید حدود 6 ماه اعتبار داشته باشد. لیست تمام مدارک و وسایل مورد نیاز برای این سفر توسط مدیر کاروان تور به شما داده می شود تا شما بدون هیچ مشکلی به این سفر بروید.

 

 

 

آژانس مسافرتی کربلا...
ما را در سایت آژانس مسافرتی کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : میرزایی tourekarbala بازدید : 116 تاريخ : 6 / 3 / 1401 ساعت: 18:50

در ماه های محرم و عزاداری امام حسین (ع) تور کربلا و سفر های زیارتی به کشور عراق به صورت چشمگیری افزایش پیدا می کند که شیعیان راهی کربلا و دیگر شهر های عراق می شوند.
به طور کلی کربلا یکی از مهم ترین شهر های زیارتی عراق و جهان می باشد ، مرقد امام حسین و حضرت عباس آن را به یکی از قطب های گردشگری مذهبی تبدیل کرده است.در طول سال شیعیان و محبان ائمه اطهار همراه با تور کربلا سفر می کنند و در مناسبت های تاسوعا ، عاشورا و اربیعین تعداد تور کربلا و جمعیت زائران به اوج می رسد.

اگر قصد دارید همراه تور کربلا سفر کنید بهتر هست قبل از سفر یک سری اطلاعات در مورد این شهر زیارتی بدانید :

 

گروه خدمات زیارتی جیریایی ارائه دهنده تور کربلا زمینی و هوایی با قیمت مناسب. گروه ما ارائه دهنده خدمات انواع تورهای عتبات عالیات با شرایط متنوع از چندین شهر ایران می باشد.

 

تور کربلا و نجف شامل چه گشت هایی است؟

 

مکان ها و جاذبه های زیارتی که در تور کربلا و نجف اشرف مشاهده می کنیم شامل بین الحرمین، حرم حضرت علی (ع)، قتلگاه، تل زینبیه، مساجد، حسینیه ها و چندین مزار از افراد مختلف است.

 

  • مرکز اصلی تور کربلا و نجف بین الحرمین می باشد. همانطور که از نامش پیداست، مسیری است به طول ۳۷۸ متر که بین دو حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) می باشد. حضرت علی اکبر و علی اصغر نیز در مکانی نزدیک به امام حسین (ع) دفن شده اند.
  • تور کربلا تنها به بازدید از شهر کربلا ختم نمی شود. در این تور از شهرهای نجف و کاظمن نز بازدید می شود. در شهر نجف حرم امیرالمومنین حضرت علی (ع) قرار دارد که سالانه پذیرای زائران زیادی از سراسر دنیا است و عاشقان آن حضرت حرم مطهر را زیارت می کنند.
  • بنابر روایات ذکر شده در مورد واقعه کربلا، مکانی که امام حسین (ع) در آنجا به شهادت رسیده است، قتلگاه نام دارد.
  • تل زینبیه در واقع تپه ای که به فاصله 20 متری از سمت غرب صحن حرم مطهر وجود دارد، به تپه حضرت زینب (ع) شهرت دارد. روایت است که حضرت زینب بر بالای این تپه سخنرانی کرده اند.
  • در این شهر مزارهای دیگری نیز دفن شده اند که می توانید در تور کربلا به آن ها نیز مراجعه کنید. از جمله : مزار حر بن یزید ریاحی، مزار دو طفلان مسلم، مزار عون بن عبدالله، همچنین مزار سید رضی و ابن حمزه که از عالمان شیعیان هستند. به علاوه مزار پادشاهانی همچون مظفرالدین شاه و محمد علی شاه، احمد شاه و امیر کبیر نیز در این شهر قرار دارد.

 

 

قیمت تور کربلا

 

قیمت تور کربلا با توجه به خدماتی که ارائه می شود متفاوت است. بسته به اینکه شما زائر عزیز تور هوایی کربلا را انتخاب کنید یا تور زمینی کربلا ، هزینه ای که پرداخت می کنید متفاوت است. حتی ممکن است شما تور را ترکیبی انتخاب کنید که باز عدد پرداختی شما فرق خواهد داشت. می توانید در لوکس ترین هتل های کربلا اقامت داشته باشید و از تورهایی با امکانات کامل، سرو بهترین غذا ها استفاده کنید و از بهترین اجناس سوغاتی بخرید.

 

تور کربلا با قیمت مناسب

 

مهمترین فاکتور برای تور کربلا با قیمت مناسب ، زمینی یا هوایی بودن آن است. با توجه به موقعیت استراتژیک عراق و چند تکه بودن مسیر بهتر است سفر خود را با تور انجام دهید. تور زمینی کربلا با اتوبوس به این صورت است که ابتدا مسافران به مرز مهران برده می شوند و سپس بعد از ورود به خاک عراق باز هم با اتوبوس به سمت کربلا حرکت می کنند. البته در این مسیر یک شب توقف وجود دارد. مسیر برگشت نیز دقیقا به همین صورت است. تور زمینی کربلا سبب می شود هزینه های شما مدیریت شود.

 

آژانس مسافرتی کربلا...
ما را در سایت آژانس مسافرتی کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : میرزایی tourekarbala بازدید : 94 تاريخ : 5 / 3 / 1401 ساعت: 22:4

تقریبا تمام ماه های سال بجز تعطیلات خاص و زمان اعیاد و ماه محرم و صفر می توان تور کربلا هوایی 3 روزه پیدا کرد در فصل بهار در ماه اردیبهشت و خرداد و در فصل پاییز ماه مهر و آبان و در فصل زمستان در ماه بهمن و اسفند تور های ارزان کربلا بیشتری می توانید پیدا کنید. ما با پیش خرید وگارانتی هتل و پرواز از قبل این امکان را برای مسافران نوراسیر فراهم کردیم تا در تمام فصول سال امکان سفر با تورهوایی ارزان کربلا را داشته باشند. قیمت تور کربلا هوایی 3 روزه ۱۴۰۱ یا قیمت تور هوایی کربلا ۱۴۰۱ یا قیمت تور زمینی کربلا ۱۴۰۱ حتی قیمت بلیط کربلا هوایی ۱۴۰۱ با آژانس مسافرتی جیریایی خیلی ارزانتر از سایر آژانس ها می باشد. تور کربلا عید برقرار می باشد.

 

معرفی تور کربلا هوایی کوتاه مدت

 

تور کربلا هوایی 3 روزه به دلیل کوتاه مدت بودن افراد زیادی را به خود جذب کرده است. شاید شما تنها نام این تور را شنیده باشید و از جزئیات آن اطلاعی نداشته باشید. در این قسمت شما را با این تور آشنا می کنیم.

برای رفتن به این تور شما باید ابتدا به شرکت های مسافرتی رفته و تور هوایی کربلا 3 روزه را انتخاب کنید. سپس گذرنامه ی خود را به آن ها تحویل دهید تا ویزای عراق برای شما تهیه شود. ویزا به همراه بلیط های پرواز به عراق به شما داده می شود. در روز تعیین شده به فرودگاه رفته و به شهر نجف یا بغداد سفر می کنید. به دلیل کوتاه بودن این سفر شما باید از مکان های زیارتی به صورت فشرده دیدن کنید. به همین سبب شما در شهر نجف نمی مانید و بعد از زیارت به شهر کربلا برده خواهید شد. شما سه شب سفر را در شهر کربلا خواهید بود. در این سه روز می توانید به حرم امامان و مکان های مذهبی و زیارتی این شهر بروید.

 

تور کربلا دو سر هوایی

 

در تور کربلا هوایی 3 روزه ، رفت و برگشت با هواپیماست و بزرگترین مزیت تور کربلا دو سر هوایی این است که سبب می شود زمان زیادی را در جاده ها نگذرانید و در مدت 3 روز به تمام مکان های دیدنی و زیارتی برسید. این مدل تور برای افراد شاغل، سالمندان و کسانی که مشغله و گرفتاری زیادی دارند توصیه می شود زیرا این افراد می توانند از آخر هفته های خود استفاده کنند. ضمن اینکه به علت کوتاه مدت بودن زمان تور، در هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود و قیمت تور کربلا دو سر هوایی به مدت 3 روز، مقرون به صرفه است.

 

قیمت تور هوایی کربلا 3 روزه

 

قیمت تور کربلا هوایی 3 روزه بسیار کمتر از تور های هوایی دیگر می باشد. زیرا در تور های دیگر شما شب های بیشتری را در عراق و شهر های مختلف سپری می کنید. در نتیجه هزینه ی هتل، غذا، رفت و آمد و .... زیاد خواهد شد. اما در تور هوایی سه روزه کربلا شما تنها سه روز را در شهر کربلا و هتل های آن خواهید بود.در نتیجه هزینه ی کمتری برای هتل، غذا و ... پرداخت خواهید کرد.

با توجه به محبوبیت این تور هوایی در بین افراد، بسیاری از شرکت های مسافرتی و زیارتی آن را برای مسافران خود تعبیه کرده اند. در نتیجه شما می توانید با تماس با یکی از این شرکت ها اطلاعات لازم را در مورد تور کسب کنید.

 

 

آژانس مسافرتی کربلا...
ما را در سایت آژانس مسافرتی کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : میرزایی tourekarbala بازدید : 102 تاريخ : 5 / 3 / 1401 ساعت: 7:25

تور ارزان کربلا در اربعین

 

تور کربلا هوایی در ایام اربعین متقاضیان زیادی دارد و به دلیل همین کثرت تقاضا قیمت تور اربعین، بالاتر از سایر زمان‌ها است. اما با کمی تغییر در برنامه ریزی سفر، می‌توانید تور کربلا ارزان را با قیمت ارزان تری تهیه کنید. اوج پرواز به عراق از حدود 15 روز قبل از اربعین آغاز می‌شود، با توجه به خالی بودن ظرفیت صندلی هواپیما در مسیر برگشت، ایرلاین‌ها تخفیفات چشمگیری بر روی بلیت پرواز اعمال می‌کنند. کافی است تور اربعین را چند روز زودتر شروع کنید و برنامه را طوری تنظیم کنید که در زمانی که زائران به زیارت اربعین می روند. شما زیارت را تمام کرده و با استفاده از ظرفیت خالی، بلیط برگشت را به قیمت بسیار ارزان‌تر رزرو کنید.

 

تور کربلا هوایی و زمینی ویژه با قیمت ارزان همراه با سفر به نجف ، کاظمین ، سامرا با هتل های درجه الف و vip را از ما بخواهید. تور کربلا هوایی و زمینی در ایام محرم ، صفر ، اربعین ، ماه رمضان ، عید نوروز و تمامی فصل ها برگزار می شود.

 

 

تور هوایی کربلا ارزان تر است یا زمینی ؟

 

افرادی که به دنبال تور با قیمت کم می باشند، می بایست انتظارات خود را برای رزرو تور پایین تر بیاورند. به هر حال قیمت بلیط هواپیما برای سفر به کربلا بسیار افزایش پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده است که قیمت تور زمینی کربلا ارزان پایین تر از تور کربلا هوایی باشد.

قیمت تور زمینی کربلا مناسب تر است و با امکانات خوب می تواند برای افرادی که به دنبال تور با هزینه کم هستند، مناسب باشد. اگرچه مدت زمان سفر با تور کربلا زمینی کمی بیشتر است. ولی باز هم با قیمت مناسبی که برای این تورها وجود دارد، می توان با هزینه محدود اقدام به رزرو کردن آن ها کرد.

 

 

 مسیر تور کربلا

 

مسیر تور کربلا در گام اول ، زائرین پس از تماس با دفتر زیارتی کربلا گشت و انتخاب تاریخ سفر ، گذرنامه های خود را تحویل داده و پس دریافت گذرنامه جهت اخذ ویزا عراق به مدیر کاروان گذرنامه های ویزا شده و بلیط های پرواز تحویل داده می شود

سپس یک روز قبل از حرکت ساعت حضور در فرودگاه از طرف گروه زیارتی به زائرین اعلام می گردد و اطلاعات ضروری که باید زائرین اطلاع داشته باشند به طور کامل برای آنها توضیح داده می شود

زائرین در روز و ساعت مقرر اعلام شده در فرودگاه حضور می یابند و مدیر کاروان گذرنامه ها و بلیط ها را به مسافرین تحویل می دهد وعوارض ورود به نجف راهم به صورت ریالی و هم دلاری به مدیر کاروان پرداخت نموده و  زائرین به همراه مدیر کاروان به سالن ترانزیت می روند تا آماده پرواز شوند.

مدت پرواز تور هوایی کربلا ارزان از فرودگاه امام خمینی تا فرودگاه نجف حدود دو ساعت می باشد ، پس از فرود در فرودگاه نجف زائرین به ترمینال  اتوبوس ها رفته و به هتل از قبل تعیین شده در نجف راهی می شوند، پس از رسیدن به هتل گذرنامه های توسط مدیر کاروان جمع شده ، اتاق ها به زائرین اختصاص داده می شود و مدیر کاروان ساعت حرکت به سمت حرم را به زائرین اعلام می کند و زائرین پس از استراحتی مختصر در ساعت تعیین شده در لابی هتل حضور پیدا نموده و به حرم حضرت علی مشرف می شوند

زائرین محترم دو شب در شهر نجف اقامت خواهند داشت ، در مدت زمان اقامت در نجف کاروان به گشت های شهری شامل مساجد سهله ، کوفه ،وادی السلام و هانی همچینین دو طفلان مسلم ، و قبر مختار برده می شوند

در روز سوم سفر زائرین از نجف توسط اتوبوس به شهر کربلا معلی منتقل می شوند پس از رسیدن به شهر کربلا به هتل تخصیص داده شده برده می شوند .مدیر کاروان ساعت تعیین شده جهت حرکت  زائرین برای تشرف به حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را به آنها اعلام می کند.

 

 

آژانس مسافرتی کربلا...
ما را در سایت آژانس مسافرتی کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : میرزایی tourekarbala بازدید : 87 تاريخ : 4 / 3 / 1401 ساعت: 10:33

تور کربلا زمینی

تنها تفاوت تور زیارتی کربلا هوایی با تور کربلا زمینی در نحوه سفر به کشور عراق است و به محض رسیدن به عراق، همه چیز بین زائرین تور هوایی و زمینی برابر خواهد شد. سفر به عراق با پرواز قطعا مستلزم صرف زمان و هزینه بیشتر است. به همین دلیل هم مدت زمان تور زمینی کربلا یک روز بیشتر از تور هوایی کربلا می‌باشد.

زمان سفر:  در تور زمینی کربلا شما یک روز بیشتر در راه هستید. از این رو مدت زمان تور زمینی کربلا یک روز بیشتر از تور هوایی کربلا می‌باشد. به طور مثال مدت زمان پرواز تهران – نجف کمتر از 1 ساعت و 30 دقیقه است، اما پیمودن مسیر زمینی تهران تا نجف با اتوبوس قریب به 13 ساعت به طول خواهد انجامید.

هزینه سفر:  از آنجا که پرواز به مقصد نجف یا بغداد یک پرواز خارجی محسوب می‌شود. هزینه آن نیز کمی بالاست، در نتیجه به طور معمول هزینه تور هوای کربلا از 1 میلیون تا 1,5 میلیون تومان گران‌تر از تور کربلا زمینی عتبات می‌باشد.

راحتی سفر:  قطعا سفر با هواپیما بسیار راحت و کم دردسر است. کاروان زمین کربلا اگرچه حال و هوای خاص خود را داشته اما برای کسانی که توان جسمی پایینی دارند کمی خسته کننده خواهد بود.

 

مدت زمان تور زیارتی کربلا

 

مدت زمان تور کربلا در تورهای مختلف متفاوت است. همچنین مدت زمان اقامت در شهرهای زیارتی عراق نیز متفاوت است. اما به طور معمول این زمان کمتر از یک هفته نخواهد بود.

1.  تور کربلا 7 شب و 8 روز (3 شب نجف، 3 شب کربلا، 1 شب کاظمین)

2.  تور کربلا 6 شب و 7 روز (2 شب نجف، 3 شب کربلا، 1 شب کاظمین)

3.  تور کربلا 5 شب و 6 روز (2 شب نجف، 2 شب کربلا، 1 شب کاظمین)

در صورت ناپایدار و ناامن بودن شهر کاظمین، به جای یک شب اقامت در کاظمین، یک شب به زمان اقامت در کربلا افزوده خواهد شد.

در تور زمینی کربلا روز اول سفر را در راه هستید. به همین دلیل در تور زمینی کربلا روز اول جزو برنامه تور در نظر گرفته نمی‌شود.

 

رزرو تور کربلا از گروه خدمات زیارتی جیریایی

 

امروزه، بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات زیارتی اقدام به رزرو تور زمینی و هوایی می کنند. ولی به هر حال کیفیت خدمات ارائه شده در تورهای زمینی بسیار حائز اهمیت است و لازم است که افراد به بهترین گروه خدمات زیارتی برای دریافت خدمات مراجعه نمایند.

 

 

گروه خدمات زیارتی جیریایی هر ساله اقدام به ارائه خدمات در زمینه تور کربلا می کند. افرادی که می خواهند با کمترین بودجه، به بهترین سفر زیارتی بروند، می توانند تور کربلا زمینی با قیمت مناسب را از این گروه خدماتی دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در تور کربلا زمینی توسط این شرکت بسیار معتبر بوده و همواره باعث ایجاد حس معنوی زیادی در افراد مسافر می شود. به طوری که مسافران این فضای معنوی را فراموش نمی کنند و احساس بسیار خوبی در هنگام سفر کردن به کربلا دارند.

 

قیمت تور زمینی کربلا

 

متاسفانه با افزایش هزینه های مختلف از جمله هزینه غذا، اقامت در هتل و حتی هزینه رفت و آمد به کربلا، قیمت تور زمینی کربلا هم افزایش پیدا کرده است. ولی به هر حال افرادی که قصد سفر کردن به این شهر زیارتی را دارند، می توانند با هزینه کم اقدام به رزرو تور زمینی کنند. زیرا هزینه رفت و آمد به کربلا با اتوبوس و به صورت زمینی بسیار پایین تر از هزینه رفت و آمد با هواپیما می باشد. آژانس مسافرتی جیریایی مجری انواع تورهای زیارتی با کیفیت و شرایط متنوع برای تمامی سلیقه ها از شهر های مختلف می باشد. این گروه تور کربلا از زنجان ، قم ، اردبیل ، قزوین و .... را برای راحتی زائرین عزیز ارائه می دهد.

 

آژانس مسافرتی کربلا...
ما را در سایت آژانس مسافرتی کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : میرزایی tourekarbala بازدید : 84 تاريخ : 4 / 3 / 1401 ساعت: 1:43